Sunday, December 18, 2011

My dose of Shin-chan for the week. XD



(* ^)(o)
2011
1218

今日は名古屋に行って、トークショーしてきましたよ〜

いやぁ〜今日も話しまくったぁ〜!!
楽しすぎて、時間が過ぎるのが早すぎたぁ〜(^O^)
約束の写真





また来年もこういったものをできるように、俺もがんばらないと

ってか、もうちょいで、クリスマスやなぁ〜!!
早すぎる〜!!
俺何しようかなぁ〜?
仕事かな〜?
なかったら、友達大勢でパーティーかなぁ〜?!

みんなは誰と過ごすの??

そんで、クリスマスが終わったら、すぐレコード大賞と紅白歌合戦!!

今から楽しみ〜!!
AAA
の良さが一人でも多くの方に伝わるように、パフォーマンスしてくるね〜!!





このケーキの写真は、今日、なぜか急に、ちあきのお父さんとお母さんがトークショーに

遊びにきてくれました〜!(笑)
で、王冠のケーキを俺のために、持ってきてくれて(^O^)
ありがとう、おばちゃんとおっちゃん
おいしくいただきました
じゃまた来週!!

投稿者:與真司郎



Is it just me, or is the number of people who come for his talk shows increasing?? It really does look like that from all these photos he keeps posting. 大人気だよね、真ちゃん。

It's so cute that Chiaki's parents came for his event (since Chiaki's folks do live in Nagoya, after all) and they even bought him a cake! So cute, oba-san, oji-san. Haha.

Kind of reminds me of some of their backstage photos where their families bring or send them food. I remember seeing a photo which had a note saying, "senbei from Shuta's family! Help yourselves!" And there was another one where Naoya mentioned that "Shinjiro's onii-san (older brother) brought super yummy strawberries".

It's almost like their own family members have become part of some huge extended family. Oh, the oodles of warm fuzzy feelings. (^-^)

No comments: