Monday, November 28, 2011

Stealing another blogpost. I know, it's starting to look like this isn't my blog anymore. LOL. But it is, I swear it is! It's just that I like certain other people's blogposts very much as well, so have felt it necessary to steal theirs and stick it on here. Haha.

Anyway, here we go. Shin-chan's first blogpost and first tweet as a 23-year-old.

Yeah, the date on the tweet says "25th Nov", but it was just after midnight in Japan on 26th Nov when he posted it. Haha. Happy little boy. Okay, well, not so little. Now for the bloggie post:




(! )
20111127
 
今日は、宇野ちゃんとにっしーと三人でJUNON SUPERBOY CONTESTの審査員として、参加させていただきましたぁ〜(^O^)
(Ah, the Junon Superboy Contest. That which spawned the likes of Koike Teppei and Aiba Hiroki. XD)

atae2011112701.jpg

審査員なんて初めてのことだったので、なんか変な感じでした。でも、俺らの一票で11人の人生が変わると思うと、緊張!楽しませていただきながらも、真剣にやらせていただきました☆
(Shin-chan. You can't possibly be more nervous than the contestants. Lol.)
ホンマに、みんな堂々としてて、全員がちゃんと自分のカラーをもってて、素晴らしいステージでした!

グランプリの佐野岳くん!ホンマにおめでとうございます!!
みんなと仕事できることを願ってます☆

そして、約束してた、この前のトークショーの時の写真をのっけま〜す☆
atae2011112702.jpg
atae2011112703.jpg
atae2011112704.jpg
atae2011112705.jpg
(There're SO MANY people in these pictures that I almost couldn't FIND Shinjiro in them at first.
トークショーで行きましたの人は多いですねぇ。真ちゃん大人気だよね。 XD)


来てくれたみなさんありがとうございました!!
すげぇ〜盛り上がってくれて、俺もテンションMAXでした!!
みんなホンマにありがとう!!
次は、名古屋!!楽しみ(^O^)

そしてみんなごめん!!追加でblog!!
一昨日の26日、23歳になりましたぁ〜☆
みんな、手紙やBBSやツイッターなど、お祝いコメントありがとね!!
来年は新しいことも始めようかな〜って考え中なので、楽しみにしててください(^O^)
みんな、好きやで〜☆

投稿者:與真司郎



真ちゃん、23歳のお誕生日おめでとう!! \(^-^)/

No comments: