Monday, October 31, 2011

Hmm... Happy Halloween, I suppose? Although we don't really celebrate it here in Singapore, but I think nowadays, shops and businesses are starting to exploit it as a sort of marketing gimmick. Y'know, a lot like Valentine's Day.

And I didn't know that Japanese people are into celebrating Halloween, until now.
But I suppose that considering how into American stuff they are, that probably should be surprising.

I "stole" another blogpost off AAA's official blog; Hidaka's this time. :D

トリックオアトリート​!
2011年10月31日

はろー!

ハッピーハロウィーン!!

日高だよー!
いやー、街中…
うっかれてるねぇ~!

まぁピークは週末の昨日今日だった様だけど、ハロウィン当日は今日だからね!

皆、浮かれていこうぜ!
そんな浮かれポンチな今日は、この三人でのお仕事から始まりました。

hidaka2011103101.jpg
浮かれ真司郎と、浮かれさこちゃんと!
(So he says, but Shinjiro looks anything but merry or festive... Lol. But then again, Shin-chan kinda... looks like that normally. :p Oh, must he look *so* young and cute and utterly squishable. XD)

だーいぶ浮かれた収録をさせて頂きましたので、僕らの浮かれっぷり、皆さんに見ていただける日を楽しみにしています。

そう言えば昨日のブログで真司郎はかなりの浮かれっぷりを披露していたけれど…

(I forgot to check the blog last night, and I didn't have time to look at it coz I was busy with an event in the daytime, and there is no archive..!! ARGH. I WANNA KNOW WHAT SHIN-CHAN POSTED.)


僕も同じ日にかなり浮かれておりました。

hidaka2011103102.jpg
…まさかのドラキュラ被り!これは浮かれてるね!
僕の場合は、この日MCだったので、牙がラップするのに邪魔で、すぐ取ってしまい、何の仮装か分かりづらくなってしまったのだけど…

…そんな所も含めて浮かれてるね!

さて、ドラキュラと言えば美女の血が大好物ですが。
今日の深夜は、美女のラジオに遊びに行ってきます!

文化放送さんの、大島麻衣ちゃんの番組、
「リッスン?」
に、さこちゃんとお邪魔させてもらうのだー!

今日は大島ファミリー大集合と言うことで、普段から仲良くさせてもらってるF.O.HのMIHIROさんとかも一緒で、今からワクワクさんです。

深夜だけど、否、深夜だからこそ!

皆で、うっかれていこう!!
はらっ!
投稿者:日高光啓

No comments: