Sunday, January 08, 2012

Another Shinjiro blogpost, the second of the year!
Okay, yes, the first week of the year *did* pass kinda fast, but I don't get why he's already worried about 2013 coming too soon... 無駄な事はしないよ、真ちゃん。。。(-_-)


(。・∀・。)
20120108

みなさん、良いお正月は過ごせましたか〜??

俺は、最高に良いお正月を過ごしました☆

でも、正月ってなんでこんなに、落ち着くんかなぁ〜??(笑)

ってか、もう2012年入って、一週間ったぁ〜!!
早い早い早い〜!!
このままやと、すぐ2013年になってしまう!
今年は、一日一日無駄のない人生を送りたい☆
ちょっとした目標(笑)

もう学校や仕事は始まってるかな?
みんな、がんばろうぜ〜!!
今日は、レコード大賞の時の写真を載せます!!
全身がこれ!!
軽い、トレンチコートにしてもらったよ!!で、シャツにベストに、ブーツはもちろんロングブーツ(笑)


201201081_ed.jpg


そして、髪型はこれ!
201201082_ed.jpg
じゃまた来週!!

投稿者:與真司郎

Another pretty outfit, this one from their 53rd Japan Record Awards performance!

I remember he was asking for opinions on Twitter the night before on how he should style his hair. Hahaha.

No comments: