Monday, January 16, 2012

Shin-chan's newest blogpost. Good grief, this is a wordy one.


└|ё_ё┌|
20120115
 
こんばんは〜☆

もう今年入って三回目のblog!!
はやっ!!
毎回数えてしまう(笑)
(No, Shin-chan, please don't count your blogposts...)

ってか、寒いよ〜!!家も寒すぎて、嫌いな暖房をちょっとつけては、消しての繰り返し!!
でも、できるだけつけたくないから、めっちゃ着込んでる(笑)
(I kind of understand that.... being warm in winter is nice, but heating just makes the room have this muggy sort of feeling that I can't stand.)
みんな、風邪はひいてない??
俺は今のところvery fine!!(笑)

正月の休みをもらってて、大好きな海外に行ってきました☆
今回はロンドン!!
友達もロンドンにいっぱいいて、色んなところに連れてってもらいました!もちろん、一人でも色々行ったけど☆
それにしても、街も人もみんなオシャレ!いちいちオシャレ(笑)
(Only he would get so excited over the way people on the street are dressed... lol.)
どこで写真を撮っても絵になる!!
(Honestly, I think that's more true about Japan; maybe Kyoto - and that's his hometown!! - specifically. Lol. Must be a case of the grass being greener on the other side.)
ロンドンで、またまた色んな夢ができ、帰ってきました!!
自分にとって、海外にいくことは、勉強でもあるので、色んなことを学んで帰ってきました!
(...and only he would make a holiday sound like some student exchange trip...)
ファッションについても、また燃えてきた(笑)
よし!夢が叶うように、がんばらないと!!

ビンテージショップにもいっぱい行って、服とか買っちゃった〜!!
今日の写真は、俺の一眼レフカメラで撮った、Camdenって言う街と俺!休憩中に友達が撮ってくれた一枚!!
(Holy cow, he was in Camden...??! Damn, I was staying there with my sister when we went to London in Dec 2009.)
写真めっちゃ撮りまくったから、またblogや色んなところで見せるな☆

あと、37日に前川紘毅のシングルにfeaturingとして参加することになりました!!作詞もさせていただきました!!
(...!!! Really! Another collaboration with Maekawa Hiroki! And Shin-chan writes song lyrics! (*o*) )
初めてやったけど、ストレートな歌詞なので、曲とともに聞いて、何か感じてもらえたらいいなって思います!!
(Hmm, yeah, I think that straightforward lyrics suit him. Doesn't seem like he'd be the type to write flowery, poetic things.)
PVもロンドンから帰ってきて撮ったよ!お楽しみに!
また詳しいことは後々発表します!
じゃまた来週!20120115_ed.jpg

投稿者:與真司郎


He just surprises at almost every turn; right about when the fan community seems to be getting excited over Nishi starting his own solo projects like Naoya and Hidaka (I honestly have no idea where that news comes from, though), he comes out of nowhere to announce that he's writing song lyrics. Unbelievable. LOL. But this should be fun.

No comments: